Żyjemy w czasach, w których być albo nie być dla skutecznego prowadzenia biznesu jest wrażliwość społeczna i środowiskowa. Wielcy gracze biznesowi, by dalej się rozwijać, muszą zadbać o dobry dialog ze społecznością lokalną i wybudować zupełnie inny model sąsiedztwa – zaznaczył Paweł Niziński z biura Better/Goodbrand podczas IV Panelu „MałoPolska innowacyjna społecznie” X Konferencji Krakowskiej.
Koegzystencja przemysłu i społeczności lokalnej to nowy wymiar dialogu biznesu i środowiska. Wymaga to ścisłej współpracy z samorządem lokalnym, który jest niezbędny, by uruchomić modele biznesowe, które traktują społeczność lokalną jako partnerów do współpracy, a nie przeciwników.
Innowator społeczny musi mieć w sobie niezgodę na niedoskonałości systemu. Innowatorzy nie tylko wymagają zmian, ale chcieliby być częścią tej zmiany – zauważył Paweł Niziński.